Kışlık Kıyafet Satışları Patladı
Reklam
Reklam
Reklam
Reklam

Kışlık Kıyafet Satışları Patladı

Kışlık kıyafet üreticileri stokları nasıl tüketeceğinin derdine düşmüşken aniden bastıran soğuk havalar üreticinin yüzünü güldürdü. Şimdi ise sertleşen kış şartları nedeniyle üreticiler talebe yetişmek de zorlanıyor.

Kışlık Kıyafet Satışları Patladı

Kışlık kıyafet üreticileri stokları nasıl tüketeceğinin derdine düşmüşken aniden bastıran soğuk havalar üreticinin yüzünü güldürdü. Şimdi ise sertleşen kış şartları nedeniyle üreticiler talebe yetişmek de zorlanıyor.

Kışlık Kıyafet Satışları Patladı
09 Ocak 2020 - 09:53

Küresel ısınmanın etkileri dünya genelinde her yıl biraz daha kendini hissettiriyor. Doğal kaynakların bilinçsiz kullanımı, dünya genelinde sanayileşmenin ve plastik kullanımının artmasıyla birlikte artık mevsimler de değişiyor. Türkiye de küresel ısınmanın etkilerini hissetmeye başlayan ülkelerden. Özellikle de mevsim geçişlerinde. Mevsimler arasındaki geçişler git gide sertleşiyor. Bu yıl Türkiye’de kış mevsimi de geç geldi. Aralık ayının ortalarına kadar yurdun birçok bölgesinde adeta bahar havası yaşandı. Bu durum da kışlık kıyafet üreticilerini olumsuz yönde etkiledi. Ancak havaların aniden soğuması ve kara kışın bastırmasıyla birlikte üreticinin yüzü de nihayet güldü. 

Stokları eritememekten korkuyorlardı üretime yetişmek de zorlanıyorlar    

Stokları eritememekten korkan kışlık kıyafet üreticileri ve perakendecileri şimdi de üretime yetişmek de zorlanıyor. Kış mevsiminde ayrılmaz bir parçamız haline gelen polar, mont, kaban gibi kışlık kıyafetlerin satışlarında önemli bir artış meydana geldi. Satışlar patlayınca üreticiler de talebe yetişmek için üretimlerine hız kazandırdı. Kışlık kıyafet satan perakendeci firmalar fazla mesai yapıp talebe yetişmeye çalışıyor. 
Havaların aniden soğumasıyla birlikte kışlık kıyafet satışlarının artması hakkında görüşlerine başvurduğumuz EYG Medya Yönetim Kurulu Başkanı Emre Avcı geliştirdikleri EYG Collection markası ile mont, kaban, polar gibi kışlık kıyafetler ürettiklerini ve aniden sertleşen hava şartları nedeniyle üretime yetişemediklerini söyledi. 

“30 günlük siparişimiz hazır"

Avcı, “Bu yıl kış çok geç geldi. Ancak aniden bastırdı. Bu nedenle de vatandaşlar soğuk havalara hazırlıksız yakalandı. İlk başta ürettiğimiz stoku eritememekten korktuk. Ama kışın aniden bastırmasıyla birlikte satışlar da aniden patladı. Bu yıl stokları eritememekten korkarken şimdi günde neredeyse bin kargo yapıyoruz. Hali hazırda 30 günlük siparişimiz var.” İfadelerini kullandı. 

EYG Collection olarak kendi tarzını geliştirmek isteyen kadınlara ve erkeklere yönelik üretim yaptıklarını ifade eden Avcı, en çok satılan ürünlerinin ise -10 dereceye kadar koruma sağlayan ve su geçirmez kumaştan üretilen özel seri montlar ve gençlere özel geliştirdikleri EYG Kolej serisi olduğunu ifade etti. 

YORUMLAR

  • 0 Yorum
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
İstanbul İçin Tarihi An! Erdoğan Düğmeye Bastı!
İstanbul İçin Tarihi An! Erdoğan Düğmeye Bastı!
Trafikte En Çok Sinirlenenler Hangi Marka Araç Kullanıyor?
Trafikte En Çok Sinirlenenler Hangi Marka Araç Kullanıyor?